سردار اشتری
ارائه 28 میلیون خدمت به مردم در سال
فرمانده نیروی انتظامی گفت: سالانه 28 میلیون خدمت را به هموطنان ارائه می کنیم.
به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ اشتری افزود: سالانه 190 میلیون تماس با مراکز ناجا به ویژه 110 و 197 گرفته و 4 میلیون گذرنامه صادر می شود.
وی افزود: روزانه صدها هزار نفر به مراکز مرتبط با ناجا مراجعه می کنند، البته این خود افتخاری برای خدمت بیشتر است اما به علت حجم و کثرت مراجعه کنندگان طبیعی است که آسیب هایی نیز داشته باشیم.
سردار اشتری در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: آن زمان عده ای با فتنه گری دست به آشوب زدند اما مردم در تبعیت از رهبرشان بساط آنها را در 9 دی جمع کردند.
وی افزود: فتنه گران همچنان اهداف خود را ادامه می دهند و نباید بگوییم که فتنه تمام شده است چرا که سران فتنه توبه نکرده اند.
فرمانده نیروی انتظامی همچنین درباره این همایش هجدهمین مجمع پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان تهران نیز گفت : بسیاری از جرم ها بر اثر بی اطلاعی از شناخت جرم صورت می گیرد و تجربه نشان داده است که هر چقدر اطلاع رسانی، آموزش و آگاهی را در کارکنان بالا ببریم، میزان جرایم و فرار از خدمت نیز به طور چشمگیری کاهش می یابد.
سامانه ای تحت عنوان «مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا» با شماره تلفن « 197 » و با ظرفیت 355 خط در سراسر کشور به صورت 24 ساعته آماده دریافت دیدگاههای شهروندان در قالب انتقاد، پیشنهاد، شکایت و حتی تقدیر از عملکرد کارکنان و واحدهای نیروی انتظامی در حال فعالیت است.
کاهش 22 درصدی فرار از خدمت کارکنان ناجا در استان تهران
فرمانده نیروی انتظامی از کاهش 22 درصدی جرم فرار از خدمت کارکنان این نیرو در استان تهران در 8 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
سردار اشتری در هجدهمین مجمع پیشگیری از جرم نیروهای مسلح استان تهران افزود: در همین مدت هم شاهد کاهش 12 درصدی کل جرایم در ناجا در این استان بوده ایم.
وی گفت: در این کاهش اقدامات پیشگیرانه، تعامل سازنده، استفاده از تجهیزات به روز و آگاه سازی و آموزش نیروها نقش بسزایی داشته است.
سردار اشتری تأکید کرد: این مهم باعث تسریع در مأموریت ها و در نتیجه رضامندی بیشتر مردم و مراجعه کنندگان از نیروی انتظامی شده است.
فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: ناجا از جمله دستگاه هایی است که به علت مسئولیت های متعدد بیشترین ارتباط را با مردم دارد به همین منظور برآنیم تا با اقدامات فراگیر و هدفمند ، رضایت مردم را در ارائه خدمات بیشتر کنیم.