سایپایی ها روش های صحیح ارتباط با مشتری را آموزش می بینند
قائم مقام شرکت سایپا یدک گفت: پذیرشگران ، کارشناسان و تعمیرکاران شبکه نمایندگی های سایپا یدک در سراسر کشور ، روش های صحیح ارتباط با مشتریان را آموزش می بینند.
حسینی پژوه در گفتگو با خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما افزود: سایپا یدک به منظور شناسایی و ارتقاء توانمندی پذیرشگران ، کارشناسان و تعمیرکاران در ارتباط گیری با مشتریان ، همزمان با تهران اقدام به برگزاری ازمون المپیاد در 13 مرکز استان کرده است که 450 نفر در 3 مرحله مورد آزمون شفاهی و عملی قرار می گیرند .
وی گفت : علاوه بر این سایپا یدک از ابتدای امسال ویژه برنامه هایی را با هدف ارتقاء شاخص رضایت مشتریان در حوزه های فرهنگی و ارتباط گیری با مشتریان شامل راهنمایی و مشاوره به مشتری را با مشارکت پذیرشگران ، کارشناسان و تعمیرکاران برگزار کرده است.
حسینی پژوه افزود: کسانی که نتوانند این المپیاد را با موفقیت به پایان برسانند و امتیازات لازم را کسب کنند ، جای خود را به کسانی خواهند داد که از توانمندی کافی برای ارتباط با مشتری برخوردار باشند.
وی همچنین در خصوص چگونگی اطمینان مشتریان از اصالت قطعات و تمیز دادن قطعه اصلی از قطعه تقلبی گفت: باتوجه به اجرای طرح اصالت قطعه در سطح شبکه و نمایندگی های سایپا یدک ، مشتریان در مراجعه به تعمیرگاه و عاملان توزیع و فروش ، با وارد کردن کد شانزده رقمی قطعه و ارسال ان به سامانه پیامکی 50001813 و یا از طریق موبایل اپلیکیشن می توانند نسبت به اصالت قطعه اطمینان حاصل کند .
حسینی پژوه با اشاره به برخورد جدی با پدیده جعل برند افزود: بازرسی سایپا یدک با مراجعه به مراکز تامین و توزیع قطعه ، با مراکز تولید ، بسته بندی و توزیع قطعات تقلبی در سطح کشور برخورد می کند.
وی گفت : در نتیجه این برخوردها امسال از میزان جعل و تقلب قطعه کاسته شده و چندین مرکز بزرگ توزیع قطعات تقلبی شناسایی و به دادگاه معرفی شده اند.