رئیس اتحادیه پوشاک:
شناسایی 60 نشان تجاری معتبر در صنعت پوشاک ایران
رئیس اتحادیه پوشاک تاکنون دست کم 60 نشان تجاری معتبر در صنعت پوشاک ایران شناسایی شده است .
به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما ابوالقاسم شیرازی در حاشیه برگزاری اولین همایش آموزشی و در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: این اتحادیه در قالب تفاهم نامه های آموزشی با دانشگاه های معتبری از جمله ایتالیا ، فرانسه و آلمان اقدام به برگزاری دوره های اموزشی برای فعلان صنعت پوشاک کرده است .
وی با بیان اینکه در حال حاضر نمایندگان تعدادی از نشان های تجاری صنعت پوشاک ایران در نخستین همایش آموزشی با حضور استادانی از فرانسو شرکت کرده اند گفت : برگزاری این دوره اموزشی برای طراحان و تولید کنندگان ایرانی را سبب ساماندهی وضع تولید پوشاک در ایران خواهد شد .
شیرازی خاطرنشان کرد : طراحان و تولید کنندگان ایرانی در پایان این دوره طراحی های ارائه شده خارجی را در کشور بومی سازی و براساس ایده های ایرانی اسلامی به مصرف کننده داخلی عرضه خواهد کرد.
وی اجرایی شدن این تفاهم نامه ها را سبب ساماندهی وضعیت تولید پوشاک در ایران دانست و گفت: در این همایش آموزشی روش های تولید برتر و با کیفیت ، نحوه تولید صادرات محور ، افزایش بهره وری ، کاهش هزینه ها و ایجاد ارزش افزوده در صنعت پوشاک ، آموزش داده می شود.
رئیس اتحادیه پوشاک برگزاری این همایش های آموزشی را سبب افزایش توان رقابت تولید کنندگان داخلی با همتایان خود در سراسر جهان اعلام کرده تصریح کرد: این اتفاق و اشتیاق تولید کنندگان ایرانی برای حضور در دوره آموزشی شروع دوباره صادرات محصولات ایرانی با معیارهای برندهای معروف جهان در بازارهای بین المللی است.
رئیس اتحادیه پوشاک ابراز امیدواری کرد ؛ پوشاک ایرانی با حمایت های دولت دوباره بروز و در جایگاه خود قرار خواهد گرفت.