رفع مشکلات بوستان های محلات با مشارکت شهروندان
رئیس سامانه 137 شهرداری تهران گفت: از ابتدای اجرای طرح"بوستان محله من" تاکنون، بیش از 4 هزار پیام در سامانه به ثبت رسیده است.
سلیم جوهری در مصاحبه تلفنی با خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه این طرح با اقدام مشترک سامانه 137 و سازمان بوستان ها و فضاهای سبز شهر تهران در سطح بوستان های مناطق 22 گانه پایتخت اجرا می شود ، افزود: خوشبختانه توانسته ایم در اجرای این طرح از ظرفیت شورایاران در سطح محلات استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه این طرح در راستای تجهیز هر چه بیشتر بوستان های مناطق و رفع نواقص آنان انجام می شود ، تصریح کرد: با توجه به نقش بسزایی که بوستان ها و فضاهای سبز در ارائه خدمات برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان دارند، طرح "بوستان محله من" تا اواخر شهریور در شهر تهران ادامه خواهد داشت.
رئیس سامانه 137 شهرداری تهران تاکید کرد: اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در موضوعات نگهداری بوستان ها از جمله اهداف این طرح است.
سلیم جوهری با اشاره به وجود بیش از 2 هزار و 500 بوستان در پایتخت گفت: سامانه 137 به عنوان پل ارتباطی مردم با سازمان و نهادهای اجرایی ، به ارائه خدمات کیفی با رعایت سه اصل سرعت ، دقت و صحت به اجرای طرح "بوستان محله من" گام برداشته است.
وی در پایان افزود: شهروندان می توانند طی تماس با سامانه 137 درخواست های خود را در موضوعات مربوط به رسیدگی به وضعیت سیستم روشنایی بوستان ها ، رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی بوستان ها ، رسیدگی به تجهیزات زمین بازی کودکان و وسایل بدنسازی ، رسیدگی به وضعیت آبخوری بوستان ها ، رفع موانع فیزیکی در سطح معابر بوستان ها ، رسیدگی به وضعیت فضای سبز و نظافت بوستان ها ، رسیدگی به وضعیت آبنماها ، برکه و دریاچه بوستان ها و رسیدگی به مبلمان پارکی (صندلی ها ، سطل های زباله ، آلاچیق ها و...) اعلام کنند.