مدیرعامل بانک مسکن تاکید کرد : استقبال فزاینده متقاضیان از صندوق مسکن یکم تحت تاثیر کاهش نرخ سود ان است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، محمدهاشم بت شکن به مناسبت آغاز هفته دولت با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک ،پاسخگوی سوالات متقاضیان تسهیلات مسکن شد.
در این برنامه که ابوالقاسم رحیمی انارکی و محسن عزیزی اعضای هیئت مدیره، محمد حسن مرادی مدیر امور طرح و برنامه، نادر قاسمی مدیر امور اعتباری ، ساسان شیردل مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسعود ایزدی مدیر روابط عمومی بانک مسکن نیز حضور داشتند ؛ بت شکن گفت : سبد فعلی تسهیلات خرید مسکن ،باعث تحریک تقاضای مصرفی و مراجعه متقاضیان به بازار برای دریافت تسهیلات مرتبط با نیازشان شده است.
وی تصریح کرد:سوالات مردم به خوبی عزم خریداران مسکن را نشان می دهد بنابراین در این مقطع بانک مسکن در چارچوب ماموریت محوری خود برای ایجاد رونق غیر تورمی ،یک ماموریت مضاعف در حوزه اطلاع رسانی و تشریح کم و کیف انواع تسهیلات خرید و ساخت مسکن را دارد تا مسیر بهره برداری از این تسهیلات برای همگان روشن و شفاف شود.
محمدحسن مرادی مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن نیز درخصوص هدف از برقراری ارتباط مستقیم تلفنی مدیران ارشد این بانک با مردم گفت: قطعا مدیران به عنوان تصمیم گیرندگان سیاست های کلان باید در جریان مهمترین دغدغه های مردم قرار گیرند که در همین راستا مدیران بانک مسکن در نخستین روز از هفته دولت فرصت را غنیمت شمردند تا به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان خود باشند.
وی با بیان اینکه بنای بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی در بخش مسکن و ساختمان حمایت از بخش مسکن است تا شرایط متقاضیان برای احداث یا تهیه خانه تسهیل شود ، گفت: از همین رو سیاست اجرای رژیم پس انداز طی بیش از یکسال گذشته در دستور کار این بانک قرار گرفت و نقطه عطف اجرای این سیاست، تاسیس حساب صندوق پس انداز مسکن یکم بود که بیشترین محور سوالات مشتریان هم پیرامون پرداخت تسهیلات است.
مسعود ایزدی مدیر روابط عمومی بانک مسکن نیز با اشاره به اینکه مشتری مداری یکی از ارکان مهم این بانک است گفت: ارتباط مستقیم مدیران با مشتریان می تواند مدیران را با مهمترین دغدغه های مردم بیش از پیش آشنا کند.
وی درباره بیشترین سوالات مردم در تماس با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک گفت: بیشترین سوالات تماس گیرندگان به این مرکز در حوزه شرایط پرداخت انواع تسهیلات مسکن اعم از "صندوق مسکن یکم" و "دریافت وام از محل خرید اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن"و "افزایش نرخ اوراق" بانک مسکن است.
ایزدی گفت : مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن روزانه و در ساعات اداری به طور میانگین پاسخگوی 700 تماس تلفنی مشتریان هستند. این مرکز در روزهای کاری مردادماه پذیرای 12 هزار و 500 تماس تلفنی از سوی مشتریان این بانک بود.
همچنین مشتریان بانک مسکن می توانند سوالات، انتقادها و پیشنهادهای خود را از طریق سامانه پست الکترونیک info@bank-maskan.ir ارسال کنند که به طور میانگین روزانه 255 ایمیل از سوی مشتریان به این مرکز ارسال می شود.
اعضای هیئت مدیره به همراه مدیران امور اعتباری، امور استانها و بازاریابی، امور طرح و برنامه و امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن فردا چهارشنبه (سوم شهریور) نیز با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن از ساعت 10 تا 12 آماده شنیدن پیشنهادها و انتقادهای مشتریان هستند.