ضرورت حاکمیت نگاه جامعهشناسانه در تئاتر کشور
مدیر پیشین مرکز هنرهای نمایشی گفت: اگر جامعه شناسی خوبی در تئاتر کشور صورت بگیرد و مسئله مردم را به تصویر بکشد از سوی مخاطبین مورد استقبال قرار می گیرد.
حسین مسافر آستانه در گفتگو با خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما برنامه ریزی های صحیح در بحث فرهنگ سازی نمایش ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: معتقدم اگر سیاست گذاری کلان فرهنگی هدفمند شود و ارتباط مردمی رشد کند می توانیم شاهد اتفاقات خوبی در کشور باشیم.
وی ادامه داد: اگر در تهران و شهرستان بدانیم چه کاری و با چه کیفیتی ساخته شود و دغدغه های همان منطقه را به تصویر بکشد بسیار موثر است.
مسافر آستانه گفت: اگر تئاتر از دل همان منطقه باشد و ایده آل به آن متن پرداخته شود، تئاترهای کشورمان رشد می کنند و حرفی برای کشورهای دیگر نیز خواهند داشت.
وی درباره حضورش در نمایش «شال ترس ممد» کاری از سید وحید فخر موسوی افزود: اولین کار حرفه ای خود را با بازی در نمایش «شال ترس ممد» کاری از امیر فخر موسوی در سال 58 آغاز کردم، این کار از ویژگی های خاصی بهره برده است و به سبک نمادین است و اشاره به زندگی محلی گیلان دارد.
مسافر آستانه در ادامه گفت: اعضای گروه نمایش همان هایی هستندکه درسال 58 در آن حضور داشتند.
بازیگر نمایش «شال ترس ممد» افزود: اجرا تاکید بر هویت و شخصیت های فرهنگی و ملی است که مورد تهاجم دیگران قرار می گیرد و داشته های خود را برای حفظ آن ارزش ها فدا می کند.
نمایش «شال ترس ممد» نوشته سید امیر فخرموسوی وکارگردانی سید وحید فخرموسوی است که حسین مسافرآستانه، حسن شیرینکام و امیر، عباس، کاظم، مهدی و مسیح فخرموسوی در آن به ایفای نقش می پردازند.
این نمایش تا هشتم شهریور ساعت 20 و30 دقیقه در آستانه اشرفیه اجرا میشود.
ضرورت حاکمیت نگاه جامعهشناسانه در تئاتر کشور ضرورت حاکمیت نگاه جامعهشناسانه در تئاتر کشور ضرورت حاکمیت نگاه جامعهشناسانه در تئاتر کشور ضرورت حاکمیت نگاه جامعهشناسانه در تئاتر کشور ضرورت حاکمیت نگاه جامعهشناسانه در تئاتر کشور ضرورت حاکمیت نگاه جامعهشناسانه در تئاتر کشور ضرورت حاکمیت نگاه جامعهشناسانه در تئاتر کشور ضرورت حاکمیت نگاه جامعهشناسانه در تئاتر کشور ضرورت حاکمیت نگاه جامعهشناسانه در تئاتر کشور ضرورت حاکمیت نگاه جامعهشناسانه در تئاتر کشور ضرورت حاکمیت نگاه جامعهشناسانه در تئاتر کشور ضرورت حاکمیت نگاه جامعهشناسانه در تئاتر کشور ضرورت حاکمیت نگاه جامعهشناسانه در تئاتر کشور