همایش سراسری کیفیت با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری 29 تیر برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ این همایش با حضور بیش از 700 کارشناس و محقق، استادان دانشگاه و همچنین مقامات وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، سازمان ملی استاندارد ایران، رئیس انجمن دارندگان نشان استاندارد ، اعضای کمیسیون صنایع و همچنین ریاست سازمان ملی بهره وری برگزار می شود.
مهمترین محورهای این همایش که در سالن مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد ، شامل کیفیت تولیدات و خدمات به منظور رونق اقتصادی کشور ، ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده کردن انتظارات مشتری ، بررسی پیش نویس قانون سازمان ملی استاندارد ایران با رویکرد نوین استاندارد سازی ، بررسی نرخ کیفیت با شاخص رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان کالا و خدمات ، جایگاه کیفیت در برنامه ششم توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور ، چالش های محصولات ایرانی برای حضور در بازار های جهانی ، مشتری و فرهنگ خرید محصولات دارای نشان استاندارد و کیفیت که تماما برای دست یابی ایران به جایگاه نخست از نظر علمی ، پژوهشی ، صنایع و استراتژیک در سطح منطقه است.
همایش سراسری کیفیت را انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران و دستگاه های اجرایی و نهادهای حاکمیتی تاثیرگذار بر کیفیت و مدافع حقوق مصرف کنندگان و با همکاری و حمایت سازمان ملی استاندارد ، وزارت صنعت ،معدن و تجارت ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سازمان ملی بهره وری ، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران ، سازمان صنایع دفاع ، کنفدراسیون صنعت ، خانه صنعت، معدن و تجارت ، سازمان غذا و دارو و اجرای شرکت همایش گزاران مهستان برگزار می کند.
در این همایش از شرکت ها و واحد های تولیدی توانمند و شایسته کشور در حوزه های شرکت های تولیدی فعال در حوزه های (صنایع غذایی ، صنایع دارویی، صنایع شیمیایی ، صنایع بهداشتی و صنایع شوینده و آرایشی) شرکت های تولیدی و صنعتی در حوزه های ( صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی ) شرکت ها و مجموعه های تولیدی در حوزه های ( لوازم خانگی ، لوازم صوت و تصویر ، چرم و پوشاک) شرکت های تولیدی ، فنی و مهندسی در حوزه های ( صنعت ساختمان ، صنایع معدنی ، کاشی و سرامیک ) مجموعه ها و گروههای خدماتی حامی تولیدکنندگان (صنعت بانکداری، بیمه و شرکت های سرمایه گذاری ) تجلیل می شود.
همچنین کارگاه های علمی آموزشی با حضور پرشور مدیران و کارشناسان حوزه استاندارد و کیفیت با موضوع فرهنگ سازی و اموزش مفاهیم کاریردی CRM ، رضایتمندی مشتری و کیفیت برگزار می شود.