بیش از 474 هزار تماس با سامانه 137 شهرداری تهران
رئیس سامانه 137 شهرداری تهران گفت: در سه ماهه نخست امسال، بیش از474 هزار تماس با این سامانه برقرار شده است.
سلیم جوهری در مصاحبه تلفنی با خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما با تاکید بر اینکه سامانه 137 به طور 24 ساعته به شهروندان خدمات ارائه می دهد،افزود: همزمان با وقوع حوادث غیرمترقبه در پایتخت، میزان تماس ها و درخواست های شهروندان افزایش پیدا می کند.
وی تصریح کرد: روزانه بین ساعت 11 تا 12 شاهد بیشترین تماس ها از سوی شهروندان پایتخت با سامانه هستیم.
سلیم جوهری با بیان اینکه پیام های اعلام شده در کمترین زمان ممکن بررسی و در دستور کار قرار می گیرد، گفت: برخی از موارد اعلامی نیز نیاز به نظر کارشناسی دارد .
وی افزود: موارد فوریتی و خطرساز در حوزه های خدمات شهری و عمرانی نیز بلافاصله پس از اعلام از طرف شهروندان در دستور کار قرار می گیرد.
رئیس سامانه 137 شهرداری تهران با تاکید بر اینکه سد معبر دستفروشان، لکه گیری معابر و طعمه گذاری برای جانوران موذی از بیشترین تماس هاس دریافتی بوده است، گفت: شهروندان مناطق 4 ، 2 و یک بیشترین تماس را با سامانه 137 شهردای پایتخت برقرار کرده اند.
سلیم جوهری در پایان با بیان اینکه در طول این 3 ماه 25 درصد پیام ها نیاز به نظر کارشناسی داشته است، افزود: در حوزه معاونت ها نیز معاونت خدمات شهری بیشترین حجم تماس ها را به خود اختصاص داده است.