تاکید مدیرعامل بانک ملت بر ارائه خدمات نو و دانش محور
مدیرعامل بانک ملت با حضور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، از غرفه بانک و شرکت های وابسته در این نمایشگاه بازدید کرد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما ؛ دکتر هادی اخلاقی مدیرعامل همراه با محمد بیگدلی رییس هیات مدیره، محمود اخلاقی و حسین حیدری معاونان مدیرعامل و جمعی از روسای ادارات کل این بانک، از غرفه بانک و شرکت های وابسته در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه دیدن کرد و با عملکرد شرکت های زیرمجموعه این بانک بورسی از نزدیک آشنا شد.
همزمان با حضور دکتر اخلاقی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، از چند خدمت بانک ملت و شرکت های وابسته رونمایی شد.
مدیرعامل بانک ملت در این بازدید با تاکید بر لزوم انجام سرمایه گذاری جدید، طراحی و تولید محصولات نو و استفاده از دانش برای تولید بسته های جدید سرمایه گذاری در شرکت تامین سرمایه بانک ملت، تاکید کرد: اتصال شرکت های زیرمجموعه به ابزارهای پرداخت الکترونیک بانک، برای این شرکت ها و بانک، ارزش افزوده ایجاد می کند.
وی همچنین در بازدید از غرفه شرکت صرافی ملت بر توسعه تعاملات ارزی بانک تاکید کرد.
دکتر اخلاقی بر لزوم انجام کار حرفه ای و با برنامه و ضرورت تدوین برنامه های تحولی در شرکت واسپاری ملت تاکید کرد و افزود: شرکت بیمه ما هم باید با طراحی محصولات بیمه ای جدید متناسب با نیاز مشتریان، سهم مناسبی از بازار بیمه کشور را به خود اختصاص دهد.
مدیرعامل بانک ملت، راه اندازی یک سیستم خودارزیابی و بازنگری جدی در عملکرد شرکت تدبیرگران ملت را خواستار شد و اظهار داشت: باشگاه مشتریان نیز از موضوعات استراتژیک و حلقه اتصال زنجیره های ارزش بانک است که سرمایه گذاری روی آن ، کمک به تحقق اهداف بانک محسوب می شود. بنابراین باید برای افق پیش رو، برنامه های وسیعی برای این باشگاه تدارک دیده شود.
دکتر اخلاقی همچنین در حاشیه بازدید از نمایشگاه با نمایندگان یک بانک روسی دیدار و گفت و گو کرد.
وی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های فراوان جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران علاقمند است تا از فرصت های بین المللی برای توسعه ظرفیت های خود استفاده کند.
مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر ضرورت برگزاری یک نشست تخصصی حرفه ای بین نمایندگان این بانک و بانک روسی خواستار طراحی یک معامله برد- برد در تعامل طرفین شد.
در این دیدار اعلام شد که بانک ملت تا پایان سال جاری حداقل 9 محصول جدید را طراحی کرده و در اختیار مشتریان قرار خواهد داد
بانک ملت بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، دو هزار دستگاه پایانه بانکی غیرنقد در سراسر کشور نصب و راه اندازی کرد.
روندهای کلان در جهان و به تبع آن کشورمان، به سوی ایجاد سهولت بیشتر در ارائه خدمات و تحقق "خدمات در دسترس" پیش رفته است و در همین راستا، استفاده از فناوری های نوین و پیشرو، همواره در دستور کار بانک ها به عنوان سازمان های فناوری محور بوده است.
بانک ملت نیز در همین چارچوب گسترش به کار گیری پایانه های بانکی(Cashless ATM) را در دستور کار قرار داده و در آخرین اقدام، تعداد دو هزار دستگاه از این پایانه ها را در سراسر کشور نصب و راه اندازی کرده است.
با راه اندازی دو هزار پایانه بانکی غیرنقد، تعداد پایانه های نقد و غیرنقد نصب شده از سوی بانک ملت در سراسر کشور به 6 هزار و 600 دستگاه افزایش یافته است.
بر این اساس، تمامی خدمات قابل ارائه از طریق دستگاه های خودپرداز به جز امکان پرداخت وجه نقد، از طریق پایانه های بانکی غیرنقد هم قابل ارائه است.
تعداد کارت های الکترونیک صادره از سوی بانک ملت تا پایان خردادماه امسال از 57میلیون فقره گذشت.
این بانک با هدف ترویج فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک و توسعه پرداخت های غیرحضوری، تا پایان بهار امسال، 57 میلیون و 175 هزار و 530 فقره انواع کارت های الکترونیک برای مشتریان در سراسر کشور صادره کرده است.
بر اساس این گزارش، تا پایان خردادماه، 34 میلیون و 660 هزار و 89 فقره کارت برداشت و 20 میلیون و 528 هزار و 929 فقره کارت های خرید و هدیه، برای مشتریان بانک ملت صادر شده است.
صدور یک میلیون و 959 هزار و 534 فقره کارت پول الکترونیک و 26 هزار و 978 فقره کارت اعتباری، از دیگر اقدامات بانک ملت در حوزه صدور کارت های الکترونیک تا پایان ماه سوم سال جاری بوده است.