جمع آوری تولیدکنندگان لوازم خانگی بی کیفیت در سال جاری
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی 1395 را سال جمع آوری تولیدکنندگان لوازم بی کیفیت و بدون خدمات پس از فروش اعلام کرد.
به گزارش خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما ، محمد طحان پور در هشتمین همایش ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران افزود : هنوز خدمات پس از فروش در ایران جایگاه مناسبی ندارد.
وی سامانه تلفن 118 و روزنامه ها را مشکل مردم در دریافت خدمات پس از فروش دانست و گفت : شرکت هایی که در این مراکز شماره تماسشان ثبت شده است اطلاعات و تجربه مناسبی در ارائه خدمات ندارند.
طحان پور با اشاره به اینکه افراد ارائه دهنده خدمات پس از فروش دانش لازم این خدمات را ندارند ، ادامه داد : تغییر شریط خرید لوازم خانگی از حالت اجباری به انتخابی اهمیت خدمات پس از فروش را بیشتر کرده است.
وی بازار لوازم خانگی را بدون رکود دانست و اعلام کرد : خانه های مردم دیگر انبار لوازم خانگی نیست زیرا مصرف کننده به اندازه نیاز خرید می کند.
این همایش یک روزه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شده است.