ضرورت بازارسازی برای فعالان عرصه رسانه دیجیتال
بازارسازی مهمترین حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد از فعالان عرصه رسانه دیجیتال است .
مدیر شبکه ملی فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بازارسازی از مهمترین حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالان عرصه رسانه دیجیتال است .
مهدی افراسیابی افزود : ایجاد بازار دائمی و برگزاری نمایشگاه ها می تواند بهترین حمایت از فعالان این عرصه باشد.
وی گفت : هم اکنون فرایند مجوزدهی به متقاضیان رسانه دیجیتال ظرف 10 روز انجام می گیرد و تلاش می شود تا این مدت زمان، کاهش بیشتری داشته باشد و در کنار آن تسهیلات بهتری در اختیار متقاضیان قرار داده شود.
افزاسیابی افزود : شبکه ملی فرهنگ ، متولی فعالیتهای فرهنگی دیجیتال در کشور است که با راه اندازی مجتمع های دیجیتال در راستای توسعه و تعمیق سواد رسانه ای، آموزش و تولید محتوا در فضای مجازی فعالیت می کند.
وی افزود : :مجتمع های دیجیتال نقش موثری در فعالیت های رسانه ای، بازارسازی، تولید محتوا و اقتصاد فرهنگ دارد.
افراسیابی گفت : هم اکنون 400 مجتمع فرهنگی دیجیتال و خانه فرهنگ دیجیتال در کشور فعال شده است.
مدیر شبکه ملی فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : پارسال نمایشگاه رسانه های دیجیتال در کشور به شکل ملی برگزار شد و امسال نخستین استانی که اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده، چهارمحال و بختیاری است.
دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال چهارمحال و بختیاری با همکاری شبکه ملی فرهنگ و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیروز در فرهنگسرای شهرکرد گشایش یافت . این نمایشگاه تا دهم خردادماه دائر است.