مراسم تجلیل از روابط عمومی ها ی برتر ورزش تهران؛
سیمرغ به عنوان نماد روابط عمومی و رسانه معرفی شد
سرپرست محیط زیست وزارت ورزش سیمرغ را به عنوان نماد روابط عمومی و رسانه معرفی کرد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما؛دکتر رضا شجیع، سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان، در پنجمین مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر هیئت ها، ادارات و حوزه های ورزش و جوانان استان تهران ابراز امیدواری کرد اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان حامی عقاب طلایی، همچنان در ورزش موفق عمل کند و ادامه داد: در این مراسم سیمرغ را به عنوان نماد روابط عمومی و رسانه معرفی می کنیم که براساس اسطوره ها و داستان های شاهنامه، دانا و آگاه است و چاره گشا و در منطق الطیر، نماد حقیقت و تعالی حقیقت است.
شجیع افزود: سیمرغ همواره در جستجوی حقیقت است، نام دارد، اما نشان ندارد، هست ولی در عین حال نیست و می تواند مانند روابط عمومی ها و رسانه ها، در خدمت تعالی جامعه باشد، اما گمنام هم بماند.
وی ادامه داد: یکی از وقایع بد امروز جامعه ما، حال بد محیط زیستمان است، از همه خبرنگاران و افراد دلسوز تقاضا دارم همواره به این حوزه توجه داشته باشند.