تماس دو میلیون شهروند تهرانی با 137 در سال گذشته
رئیس سامانه 137 شهرداری تهران از تماس بیش از دو میلیون نفر از شهروندان با این سامانه در سال گذشته خبر داد.
مسعود سلیم جوهری در مصاحبه با خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه در سال 94 بیش از دو میلیون 40 هزار شهروند با سامانه 137 تماس برقرار کردند، گفت: از این تعداد بیش از یک میلیون و 297 هزار پیام ثبت و به عوامل اجرایی ارجاع داده شد.
وی با تاکید بر اینکه منطقه 4 با موضوع رفع سد معبر دستفروشان و مناطق 2و1 با موضوع آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز به ترتیب بیشترین سهم پیام ها را در شش ماهه دوم سال 94 داشتند، تصریح کرد: بیشترین موضوعاتی که در شش ماه دوم سال از سوی شهروندان با سامانه 137 مطرح شده مربوط به رفع سد معبر دستفروشان، لکه گیری چاله های معابر و نظافت معابر بود.
سلیم جوهری افزود: در حوزه معاونت ها نیز معاونت خدمات شهری با موضوع دستفروشی ، معاونت فنی و عمرانی با موضوع لکه گیری چاله معابر و معاونت شهرسازی و معماری با موضوع آلودگی صوتی ناشی از ساخت ساز بیشترین پیام را در مقایسه با سایر معاونت ها در6 ماهه دوم سال به خود اختصاص دادند.
رئیس سامانه 137 شهرداری تهران گفت: در سال گذشته شاهد افزایش 30 در صدی تماس ها با سامانه 137 در شروع فصل درختکاری بودیم.