؛ سید حسین هاشمی در بازدید از مبادی ورودی و خروجی مسافران به استان تهران به منظور نظارت بر وضعیت تسهیلات سفرهای نوروزی و چگونگی ارائه خدمات به مسافران از فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران بازدید کرد.
استاندار تهران در بازدید از ترمینال یک و دو این فرودگاه، برج مراقبت پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه، اطاق پایش و کانترهای پرواز با چند تن از مسافران حاضر در ترمینال ها درباره میزان رضایت مندی از خدمات ارائه شده، نحوه تهیه بلیط و کارت پرواز و نحوه ارائه خدمات از نزدیک گفتگو کرد که مسافران از ارائه خدمات ابراز رضایت مندی کردند.
هاشمی ضمن بازدید، نظرات پرسنل شرکت های هواپیمایی را درباره ارائه خدمات پروازی و فرودگاهی به مسافران جویا شد.
همچنین استاندار تهران با حضور در حوزه عملیاتی برج مراقبت و رادار فرودگاه مهرآباد از نزدیک با نحوه کار این برج و متخصصان آن آشنا شد که کارشناسان این بخش گزارشی از نحوه مراقبت پروازها و ارائه خدمات راداری ارائه کردند.
استاندار تهران در ادامه بازدید به کنترل قیمت بلیطها در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: تغییرات مثبت زیادی در فرودگاه انجام گرفته که باعث شده مسافران بیش از پیش از خدمات مطلوبتری بهرهمند شوند.
همچنین علی رستمی مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران که استاندار تهران را در این بازدید همراهی می کرد؛ توضیحات لازم را درباره نحوه عرضه خدمات فرودگاهی در ترمینال ها به ویژه آمادهسازی و نوسازی ترمینال یک در آستانه پذیرش بخشی از مسافران نوروزی و عمده تغییرات ایجاد شده در تسهیل گردش کار مسافر ارائه کرد.
در این بازدید خسروآبادی مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، واحدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و غلامحسین باقریان عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور استاندار تهران را همراهی می کردند.
استاندار تهران: ارائه خدمات به مسافران پروازی در فرودگاه مهرآباد خوب است
سید حسین هاشمی در حاشیه بازدید از فرودگاه مهرآباد در مصاحبه اختصاصی با
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره بازدید از فرودگاه مهرآباد افزود: ارائه خدمات به مسافران پروازی در فرودگاه مهرآباد نسبت به سال قبل قابل مقایسه نیست و روند رو به رشدی را در ارائه خدمات شاهد هستیم.
استاندار تهران ادامه داد: در بازدیدی که امروز از فرودگاه مهرآباد داشتیم این فرصت پیش آمد که با مسافران گفت و گوی مستقیم داشته باشیم و نظر آنها را درباره ارائه خدمات بدانیم که خوشبختانه امسال نسبت به سال قبل کارهای خوبی در فرودگاه مهرآباد انجام شده است و خدمات خوبی به مسافران ارائه می شد.
وی گفت: با مسافران خط پروازهای مختلفی که صحبت می کردم در سه چیز اشتراک نظر داشتند یکی نحوه رزرو بلیت بود که چه از طریق اینترنت و چه به صورت حضوری از طریق آژانس ها به راحتی صورت گرفته بود ضمن اینکه بجز یک مورد افزایش قیمتی نداشتند.
هاشمی افزود: نسبت به سال قبل که بازدید داشتم روند رو به رشدی را در ارائه خدمات شاهد بودیم .
وی گفت: بحث دیگر نظافت و مرتب بودن فرودگاه بود که امسال نسبت به سال گذشته این موضوع مشهود بود و فرودگاه از یک نظم بهتری برخوردار است و راه اندازی سیستم پایش ترمینال ها علاوه بر بحث امنیت باعث می شود که خدمات بهتری به مسافران ارائه شود.
استاندار تهران گفت: همچنین خدمات جانبی به مسافران از جمله احداث نمازخانه و فروشگاه های داخل ترمینال ها نیز خدماتشان نسبت به قبل بهتر شده است.
وی افزود: امیداوریم سال آینده ارائه خدمات بهتر از امسال ارائه شود.
استاندار تهران همچنین درجمع خبرنگاران درباره تاخیرهای پروازی نیز گفت: در این چند موردی که بررسی کردم حدود 15 تا 20 دقیقه بیشتر نبود که در پروازها هواپیمایی موضوع عادی است.
وی درباره جابجای فرودگاه مهرآباد نیز گفت: جابجای این فرودگاه همانند جابجایی پایتخت است.
بازدید استاندار تهران
بازدید استاندار تهران از فرودگاه مهرآباد + آلبوم بازدید استاندار تهران از فرودگاه مهرآباد + آلبوم بازدید استاندار تهران از فرودگاه مهرآباد + آلبوم بازدید استاندار تهران از فرودگاه مهرآباد + آلبوم بازدید استاندار تهران از فرودگاه مهرآباد + آلبوم بازدید استاندار تهران از فرودگاه مهرآباد + آلبوم