یکی از موضوعاتی که بیشتر در حوزه رضایت مشتری دغدغه کسب و کارها است، بحث اخلاق در فروش است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مشتری مداری و اخلاق خوش یکی از بازاریان همدانی به نام آقای آهنچی زبانزد است و مدت ۵۵ سال در بازار کاسبی کرده است.
او میگوید: در بازار، انصاف و اخلاق خوش پایههای اساسی موفقیت و اعتماد هستند که رعایت این اصول نه تنها باعث رضایت مشتریان میشود، بلکه اعتبار و محبوبیت کسبوکار را نیز افزایش میدهد.
اخلاق خوش در معاملهها باعث ایجاد روابط بلندمدت و وفاداری مشتریان میشود، کاسبی که با گشادهرویی و ادب برخورد میکند، حتی در شرایط سخت، احترام و اعتماد دیگران را جلب میکند.
این رفتار نه تنها به بهبود فضای بازار کمک میکند، بلکه جامعهای سالم و پایدار ایجاد میکند.