پیشرو بودن وزارت نفت در ارائه خدمات هوشمند
وزارت نفت تا کنون، ۳۵ درصد از خدمات را به صورت هوشمند ارائه میدهد.
به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما، طبق برنامه هفتم پیشرفت، ۲۰ درصد از دستگاههای اجرایی موظف هستند تا پایان تیر سال آینده، خدمات خود را هوشمند ارائه دهند. این برنامه به منظور بهبود کیفیت خدمات دولتی و افزایش رضایت شهروندان طراحی شده است و انتظار میرود که به تحقق اهداف توسعهای کشور کمک کند.
هم اکنون، بیش از ۶۰ میلیون ایرانی اطلاعات خود را در پنجره ملی خدمات هوشمند دولت ثبت کردهاند. وزارت نفت دارای ۶ زیرمجموعه است و ۴۰ خدمت را ارائه کرده است. تا کنون، ۳۵ درصد از این خدمات به صورت هوشمند ارائه میشوند، که نشاندهنده پیشروی این وزارتخانه در این زمینه است. در حالی که هدف رسیدن به ۲۰ درصد تا تیر سال آینده است، این وزارتخانه اکنون ۳۵ درصد خدمات را به صورت هوشمند ارائه کرده است.
گزارش از جاسم ثمری خبرنگار خبرگزاری صداوسیما