سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی گفت:ارزش و اعتبار هر سازمان را مشتریان و مخاطبان آن سازمان تعیین میکنند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اسمعیل زاده سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی، در نشست کمیته فنی و تجاری که با حضور معاونین، مدیران و جمعی از روسای حوزههای مختلف در سطح مخابرات منطقه آذربایجان غربی برگزار شد، بر رعایت اصول فنی و واگذاری سرویسهای با کیفیت به مشتریان تاکید شد.
دکتر اسمعیل زاده سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به ارائه سرویسهای با کیفیت به مشتریان گفت: باید در هر شرایطی پاسخگویی نیازهای ارتباطی مشتریان باشیم و نباید کوتاهی در این زمینه انجام گیرد.
ایشان در بحث اعتبار سنجی سازمانها به وسیله مشتریان و مخاطبان گفت: اعتبار و ارزش هر سازمان را مشتریان تعیین میکنند و رضایت مشتریان باید به بهترین نحو در دستور کار قرار کارکنان در تمامی حوزه قرار گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به رعایت اصول و دستورالعملهای فنی در خصوص واگذاری سرویسها به مشتریان اشاره نمود و افزودند: در بحث واگذاری سرویس به مشتریان و فعالیتهای توسعهای نباید سهل انگاری انجام گیرد و باید فعالیت پیمانکاران و شرکت شسکام در این زمینه کاملاً رصد شود.
دکتر اسمعیل زاده مقوله کیفیت و پاسخگویی را دو آیتم مهم و تعیین کننده در بحثهای درآمدی شرکت عنوان کرد و اظهارداشت: مهمترین بحث در جذب مشتری، کیفیت سرویس است و باید در این زمینه از تمامی منابع موجود در راستای رضایت مشتریان استفاده نماییم.