شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از برخورد نامناسب فروشندهها در میادین تره و بار و کیفیت خدماتدهی و اجبار در فروش کارکنان این مراکز گلایه کرد.
به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، میتوان گفت که ساماندهی زنجیره تأمین محصولات کشاورزی، از مزرعه تا سفره، نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی مردم و توسعه پایدار روستایی دارد. برای ایجاد یک سیستم غذایی پایدار و کارآمد، نیازمند ساماندهی دقیق و یکپارچه فرایندهای توزیع و عرضه محصولات کشاورزی هستیم. با استفاده از فناوریهای نوین میتوانیم به ساماندهی بهتر زنجیره تأمین محصولات کشاورزی پرداخته و بهرهوری و کیفیت را افزایش دهیم. از جمله این برنامهها میتوان به راه اندازی میادین میوه و تره بار در مناطق مختلف کشور اشاره کرد اما به گزارش شهروند خبرنگار ما کیفیت خدماتدهی مناسب در این مراکز به تازگی کم شده و احتیاج به بازرسی بیشتری دارد.
متن پیام شهروند خبرنگار ما:
با سلام و احترام خدمت خبرنگاران محترم؛
خواهشمندم به پیگیری مشکلات مربوط به میادین تره بار شهرداری تهران بپردازید و از مسئولین ذیربط مطالبه کنید؛
یکی از مشکلات میادین میوه و تره بار عدم تکریم مشتری است که بایستی به غرفهدارها تذکر داده شود که در این زمینه مورد ارزیابی قرار میگیرند.
یک مشکل هم تحمیل اضافه بار است که مثلاً از مسئول غرفه تقاضا میشود مقداری سبزی به مشتری بدهد اما فراتر از تقاضای مشتری میزان بیشتری را گاهی در حد ۲ برابر به مشتری میدهد.
مشکل دیگر این است که مدیر شعبه میدان تره بار بایستی نظارت بهتری به عملکرد غرفهها و نارضایتیهای مشتریان داشته باشد و با رسیدگی و نظارت قوی از هرگونه تخلف جلوگیری شود.
مشکل کمبود امکانات از قبیل سرویس بهداشتی مناسب و نمازخانه و خودپرداز در شعبههای میادین تره بار هم نیاز به رسیدگی دارد.