مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر شناسایی و حل موانع پیش روی مجوزهای صادر شده و تعیین زمان رسیدگی برای هر خدمت تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، محمد کبیری در چهارمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: دو کمیسیون با رویکرد نگاه به گذشته و آینده با محور بررسی پروندههای انباشته شده سالهای قبل، اصلاح و تسهیل مراحل اداری تشکیل شده است.
او از معاونان و مدیران عامل شرکتهای تابعه خواست با شناسایی موانع دخیل در کند شدن روند اداری مسیر ارائه خدمات به مردم و سرمایه گذاران، گفت: زمان دقیق ارائه خدمات به مراجعه کنندگان مشخص و گزارش شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به گردآوری گزارشهای درون سازمانی تاکید کرد و گفت: معاون اقتصادی و سرمایه گذاری با دعوت از نمایندگان جوامع صنفی به کمیسیون تسهیل فرایندها و مشورت با ذینفعان و نیز اطلاع رسانی از نحوه اجرا، زمینه را برای مشارکت عمومی فراهم کند.
محمد کبیری با اشاره به لزوم ایجاد زیرساختهای اجرایی تسهیل و تسریع در مراحل ثبت شرکتها و به روزرسانی و بهینه سازی خدمات کیفی به مردم گفت: مسیر ارائه خدمات سازمان منطقه آزاد کیش و شرکتهای تابعه باید شفاف، واضح و براساس زمان تعیین شده اعلام و اجرا شود.
او افزود: راه اندازی پنجره واحد خدمت به عنوان سامانه مرکزی و یکپارچه ارائه خدمات به ساکنان، سرمایه گذاران و گردشگران طراحی شده است.
تخصیص خط تلفن بیشتر برای سازمان، سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ۱۲۴، راهکارهای اطلاع رسانی به گردشگران مسیر دریایی در زمان بروز وضعیت نامساعد جوی، ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی، ابلاغ تمامی چالشهای کمیتههای نوروزی در سالهای گذشته باهدف جلوگیری از وقوع مجدد آن و پیش بینی امکانات و تمهیدات لازم بیمارستان کیش در ایام نوروز در چهارمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش بحث و بررسی شد.