مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد گفت: شهروندان شهرکرد با ۴۸۳ تماس در یک ماه گذشته صدای خود را از طریق سامانه ۱۳۷ به گوش مسئولان مدیریت شهری رساندند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، امین جهانبازی گفت: در آذر ماه، ۴۸۳ تماس با این سامانه ثبت شده است که این تماسها عمدتاً در زمینههای نظافت معابر، سدمعبر اصناف، ساخت و ساز غیرمجاز و هرس درختان بوده است.
وی افزود: این آمار نشاندهنده افزایش آگاهی و مشارکت شهروندان در حفظ و بهبود وضعیت شهری است و شهرداری شهرکرد بر اهمیت ارتباطات مردمی و پاسخگویی به نیازهای شهروندان تأکید دارد.
مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد بیان کرد: مطالبات مردم در سامانه ۱۳۷ به کارشناسان مربوطه ارجاع و موارد مطروحه پیگیری شده است.
جهانبازی گفت: شهروندان میتوانند از طریق شماره سه رقمی ۱۳۷، سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۳۷۰، برنامه موبایلی ۱۳۷ و همچنین وبسایت شهرداری شهرکرد درخواستهای خود را ثبت کنند و تمامی درخواستها توسط کارشناسان مربوطه پیگیری و به سرعت رفع میشوند.