در مهرماه امسال ۱۶ هزار و ۶۸۳ تماس با سامانه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز برقرار شده که ۶۳.۷۴ درصد به درخواستهای شهروندی و ۳۶.۲۶ درصد به راهنمایی اختصاص داشت.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس ،اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری شیراز اعلام کرد:سازمان مدیریت پسماند، اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری و شهرداری مناطق ۱، ۴ و ۱۰ شیراز بیشترین درصد تماس حوزههای اجرایی با بیشترین مطالبه مردمی را داشتهاند که درصد آنها به ترتیب ۲۵.۵۶، ۱۰.۷۸، ۶.۸، ۶.۵۴ و ۵.۴۳ است.
نظافت معبر، سد معبر بارفروش، مرمت آسفالت، ساختوساز غیرمجاز و سد معبر واحد صنفی هم اولویت پرتکرار شهروندان برحسب درصد تماس شهروندان بوده است که این درصد به ترتیب: ۸.۹، ۴.۳۹، ۴.۰۵، ۳.۶۴ و ۳.۱۹ بوده است.