مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجانغربی با اشاره به اینکه در ۷ ماه اول سالجاری تعداد ۲ هزار و ۳۱۴ شکایت مردمی حوزه ICT در سامانه ۱۹۵ ثبت شده است، گفت:به ۹۹ درصد شکایات واصله پاسخ داده شده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجانغربی با اشاره به اینکه در ۷ ماهه اول سالجاری در مجموع ۲ هزار و ۳۱۴ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵ ثبت شده است، افزود: از این تعداد به ۲ هزار و ۲۸۹ شکایات رسیدگی و به موقع پاسخ داده شده و ۲۵ مورد نیز در دست اقدام و منتظر ارائه پاسخ از دستگاه مربوطه میباشد.
جلیلی نژاد با اشاره به کاهش تعداد شکایات حوزه ارتباطات در مقایسه با سال گذشته گفت: در ۷ ماهه اول سالجاری تعداد شکایات واصله ۵ درصد کاهش داشته است.
وی افزود: بیشترین شکایات مردمی به ترتیب در پشتیبانی و ارائه خدمات مکالمات تلفن ثابت مخابرات با ۲۲.۱۷ درصد، کیفیت سرویس اینترنت ADSL مخابرات با ۸.۳۸ درصد، عدم آنتن دهی همراه اول با تا ۶.۱ درصد، سرویسهای داخلی پست استان با ۵.۱ درصد، کیفیت سرویس اینترنت همراه اول با ۳.۵۹ درصد، کیفیت سرویس اینترنت ایرانسل با ۳.۳ درصد، پشتیبانی و ارائه خدمات سرویس اینترنت ADSL آسیاتک با ۳.۳ درصد، پشتیبانی و ارائه خدمات سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه با ۳ درصد میباشد.
وی خاط نشان کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات خود در مورد خدمات و سرویسهای پست، مخابرات، اپراتورهای ارتباطی، ICPها و دفاتر پیشخوان دولت را در سامانه https://۱۹۵.cra.ir ثبت کنند.