همکاران نواحی ۵ گانه شهرستان ارومیه به صورت هماهنگ به منظور جلوگیری از انباشت مطالبات و نیز ارائه هر چه بهتر و مطلوبتر خدمات به مشترکان برق طی اقدامی وصول مطالبات از مشترکان با بیشترین بدهی معوق را به صورت غیرحضوری پیگیری نمودند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سجاد حیدرزاده معاون مدیرعامل در برق ارومیه ضمن اشاره به اهمیت وصول مطالبات در تداوم خدمت رسانی به مشترکان؛ از پیگیری همکاران معاونت برق ارومیه در مدیریتهای توزیع برق ایثار، رودکی، ولیعصر، باهنر و باکری به صورت همزمان و یکپارچه خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکان و تداوم اجرای برنامههای توسعهای و زیرساختی در این حوزه؛ همکاران واحدهای وصول مطالبات و مشترکین نواحی ۵ گانه ارومیه ضمن رعایت شان و منزلت مشترکان به صورت تلفنی نسبت به پیگیری پرداخت مطالبات شرکت از مشترکان با بیشترین بدهی اقدام کردند.
معاون مدیرعامل در برق ارومیه اضافه کرد: ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت بهموقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان میباشد و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق را با محدودیت در خدماترسانی به مشترکان مواجه میکند که تمام مشترکان اعم از صنعتی، خانگی، تجاری و اداری با رعایت این مهم خادمان خود در صنعت برق را جهت خدمات رسانی هر چه بهتر یاری کنند.