مدیر بازرسی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: پیامهای گلایهمندی شهروندان از میادین میوه و تره بار ۲۲ درصد کاهش یافته است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر بازرسی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: تعداد پیامهای گلایهمندی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ پلاس در ۶ ماه ابتدای سال ۱۳۵۲ پیام بوده که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، ۲۲ درصد کاهش یافته است.
محمد مهدی دانشجو افزود: پرتکرارترین پیامها درباره دو موضوع اصلاح رفتار نامناسب با مشتریان و افزایش کیفیت محصولات عرضه شده به شهروندان است که پیگیریهای لازم برای برخورد با عوامل ذیربط در دستور کار بازرسی سازمان مدیریت میوه و تره بار قرار گرفته است.
مدیر بازرسی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: آمارهای به دست آمده حاکی از افزایش میزان نوبت خرید مشتریان درمیادین ۲۲ گانه و بازارهای تابعه از ۴۸۳ هزار نوبت خرید در سال ۱۴۰۲ به ۵۱۳ هزار نوبت خرید در سال جاری است.
محمد مهدی دانشجو افزود: شاهد افزایش تناژ عرضه محصولات کشاورزی در بازه زمانی ۶ ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ از ۳۷۴ هزار تن به ۴۰۹ هزار تن هستیم که این موضوع نشان از استقبال شهروندان از مراکز خرید سازمان میادین است.