مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: از ابتدای مهرماه و تاکنون بیش از ۶۳۱ دستور کار از سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان رفع شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمود رشیدی مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: رفع شکستگی شبکه توزیع آب در مناطق مختلف شهر اندیمشک یکی از مطالبات مهم شهروندان است و آبفا اندیمشک خود را متعهد به تامین رضایت شهروندان میداند.
او با اشاره به فرسودگی شبکه توزیع آب شهر اندیمشک و لزوم توجه مسئولان محلی و استانی و تامین تجهیزات مورد نیاز برای رفع شکستگیهای شبکه توزیع آب، افزود: تمام امکانات و خدمات خود را برای جلوگیری از هدر رفت آب و رفع شکستگیهای شبکه توزیع به کار گرفته ایم.
آقای رشیدی با اشاره به این که نگاه ما به رفع شکستگیهای شبکه توزیع آب در شهر اندیمشک یک نگاه عادلانه به تمام مناطق شهر است، ادامه داد: پیگیری و رسیدگی به حوادث آب تنها با شماره گیری و ثبت حوادث در سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان امکان پذیر است.
مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با بیان این که شهروندان با ثبت حوادث آب در این سامانه مشارکت و همراهی لازم با شرکت آب و فاضلاب را داشته باشند، یادآور شد: پس از ثبت این حوادث برنامه ریزی لازم برای رفع این حوادث انجام میشود و نیاز به مراجعه حضوری نیست.
این مقام مسئول افزود: از ابتدای مهر ماه امسال و تاکنون بیش از ۹۲۳ دستور کار از سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان خارج شده است که ۶۳۱ دستور کار مربوط به رفع شکستگی شبکه توزیع آب در مناطق مختلف شهری است.
او اضافه کرد: در این مدت ۱۴۲ قطعی آب منازل شهروندان، رفع ۱۲۵ شکستگی واقع در پیاده رو، ۱۰ پس زدگی فاضلاب، نصب ۲ دریچه فاضلاب و ۶ تست کنترل کیفی آب با تلاش کارکنان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک رفع شده است.
مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: تیمهای عملیاتی آبفا منطقه اندیمشک در شیفتهای مختلف کاری حتی در روزهای تعطیل مشغول به ارایه خدمات مورد نیاز شهروندان هستند و انتظار می رود به زودی و با یک برنامه ریزی صحیح و تلاش شبانه روزی در مسیر کاهش مشکلات حوزه آبفا و تقویت رضایت شهروندان از خدمات این حوزه گام برداریم.