مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاکید کرد: اگر محصولی با شاخصهای کیفی تعیین شده فاصله داشته باشد، اجازه ورود به بازارها و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران را ندارد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت:بهرهبرداران در میادین و بازارهای شهرداری تهران باید محصولات را بر اساس شاخصهای تعیین شده در نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین؛ تهیه کنند.
مهدی بختیاری زاده افزود: اگر محصولی با شاخصهای کیفی تعیین شده فاصله داشته باشد، اجازه ورود به بازارها و میادین را ندارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت:در برخی موارد که محصول قابل عرضه در میادین و بازارها فاصله کمی با شاخصهای کیفی نرخنامه داشته باشد، اصلاح قیمت انجام میشود.
مهدی بختیاریزاده افزود: با توجه به اینکه رویکرد فروش محصولات در بازارها و میادین میوه و تره بار به صورت دستچین است، شهروندان میتوانند میوه و سبزیها را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران افزود: قیمتگذاری در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بر اساس استانداردی است که برای هر محصول تعیین میشود.
مهدی بختیاری زاده گفت: در نرخنامههای سازمان علاوه بر اینکه نوع محصول و قیمت مصوب آن درج شده است؛ یکسری شاخصهای کیفی برای این محصولات در نظر گرفته شده است که شامل مواردی مانند شکل ظاهری، وزن و سایز است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران افزود: بهرهبرداران در میادین و بازارهای شهرداری تهران باید محصولات قابل عرضه را بر اساس این شاخصهای تعیین شده در نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین؛ تهیه کنند.