مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: از این پس شهروندان تهرانی قادرند خدمات مورد نیاز خود در حوزه برق را با مراجعه به هر یک از مناطق ۲۲ گانه برق پایتخت به صورت بدون مرز، دریافت کنند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «کامبیز ناظریان» با اشاره به ارائه بدون مرز خدمات برق در مناطق ۲۲گانه پایتخت گفت: با یکپارچه شدن خدمات فروش و پس از فروش انشعاب برق، مرزهای جغرافیایی مناطق ۲۲گانه برق در شهر تهران، حذف شده و از این پس شهروندان تهرانی قادرند خدمات مورد نیاز خود در حوزه برق در تمامی نقاط شهر تهران را با مراجعه به هر یک از مناطق برق پایتخت به صورت دلخواه، دریافت کنند.
وی با بیان اینکه این اقدام برای نخستین بار در تاریخ صنعت برق در کشور اجرایی شده است از این طرح به عنوان یکی از مهمترین فرآیندهای تحولی این شرکت نام برد و تصریح کرد: با تلاش متخصصان و کارشناسان این شرکت و استفاده از دانش بومی و فناوریهای پیشرفته، با طراحی و استقرار زیرساختهای تخصصی در بخشهای مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات، سامانههای جغرافیایی و مکان محور، بهره برداری و انسانی، این امکان فراهم شده است تا شهروندان تهرانی بتوانند بدون نیاز به مراجعه به منطقه برق مربوط به محل استقرار ملک خود، خدمات مورد نیاز را در هر یک از مناطق ۲۲ گانه برق دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران افزود: پیش از این با حذف فرآیندهای فیزیکی و استقرار دولت الکترونیک، همه خدمات حوزه برق شهر تهران به صورت الکترونیکی شده بود به این معنا که شهروندان تهرانی قادرند با اتصال به شبکه اینترنت و از طریق نرم افزار «برق من» یا پورتال اینترنتی این شرکت، خدمات مورد نیاز خود را به صورت کاملا غیرحضوری دریافت کنند، اما با اجرای این طرح از این پس معدود اقداماتی که نیاز به حضور فیزیکی مشترک در محل منطقه دارد نیز در هر یک از مناطق ۲۲ گانه برق شهر تهران، امکان پذیر شده است تا از این طریق سریعترین و راحتترین شیوه ارائه خدمات به هموطنان تهرانی در حوزه برق فراهم باشد.
ناظریان گفت: هموطنانی که امکان و یا تمایل به دریافت خدمات غیرحضوری و اینترنتی ندارند نیز قادرند با مراجعه به نزدیکترین منطقه برق به محل سکونت خود، خدمات مورد نیاز در حوزه برق را برای هر نقطه از شهر تهران، ثبت و پیگیری کنند.