پیاده سازی شناسه معرفی سازمانی کارکنان شهرداری تهران در قالب کیو آر کد تهران ۳۶۰ درجه، سامانه سؤالات پرتکرار و کلینیک مشاوره شهری شهرداری تهران در صد و چهل و دومین رویداد امید و افتخار رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: اجرای طرح QR کد روشی مناسب برای سهولت دسترسی شهروندان برای اعلام نظراتشان به مدیریت شهری است.
محمدعلی الفتپور افزود:این طرح با هدف اعتماد سازی، شکلگیری بانک اطلاعات یکپارچه، جامع و بهروز از کارکنان، بهبود فرایندهای انجام کار، پایش مستمر، با کمترین خطا و هزینه از رضایت شهروندان و مراجعان و پیشگامی در حرکت به سمت سازمان هوشمند و دولت موبایلی اجرا شد.
آقای الفت پور در باره سامانه سؤالات پرتکرار نیز گفت:سامانه سوالات پرتکرار که در نرم افزارهای شهری از جمله شهرزاد در دسترس شهروندان قرار میگیرد به رفع ابهامات شهروندان کمک میکند و راهی مناسب برای ارتباط با مخاطبان است.
وی همچنین یاد آور شد:کلینیک مشاوره شهری شهرداری تهران با هدف تکریم اربابرجوع، پاسخدهی برخط، صرفهجویی در هزینه و زمان شهروندان راه اندازی شد. او گفت: در مرحله اول و بهصورت آزمایشی، خبرگان و افراد متخصص از حوزه شهرسازی و معماری شناسایی شده و با در نظر گرفتن شیفت بندی روزانه، تلفن اینترنتی این افراد برای پاسخ دهی فعال و پاسخگوی شهروندان شد.