گشت فوریتهای اجتماعی در پنج ماه ابتدای سال به بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ پیام سامانه ۱۳۷ پلاس رسیدگی کرده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست سازمان خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران گفت: گشتهای حامی شهر این سازمان در سه شیفت ۲۴ ساعته به صورت شبانه روزی فعالیت دارند که بخشی از این ماموریتها، رسیدگی به پیام شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس است.
سید محمد نقیب افزود: پس از تماس شهروندان و اعلام آسیبهای اجتماعی، گشتهای فوریتهای اجتماعی حامی شهر به محل مورد نظر اعزام شده و اقداماتی، چون ساماندهی معتادان متجاهر، متکدیان، بی خانمانها، در راه ماندگان، خانوادههای بی سرپناه، افراد در معرض آسیب، گمشدگان، کودکان کار و خیابان را انجام داده اند.