سامانه ۱۳۸، پاسخگوی مشکلات زائران رضوی
سامانه ۱۳۸ ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی پاسخگوی زائران بارگاه رضوی در دهه پایانی ماه صفر است.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت:
بیشترین تماس های زائران با سامانه ۱۳۸ مربوط به اسکان، مباحث فرهنگی، ترافیک پیرامون حرم مطهر رضوی، موکب ها و مجوزهای مربوطه است که پیشنهادها، راهکارها و انتقادهایی نیز در این زمینه مطرح شد. حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد با اشاره به ضرورت استمرار حضور مسئولان در سامانه پاسخگویی ۱۳۸ آستان قدس رضوی بیان کرد: ارتباط با مردم از طریق این سامانه اقدامی بسیار شایسته است، زیرا مردم می توانند از این راه با مسئولان ارتباط برقرار و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.
معاون استانداری به اقدام های انجام شده این معاونت در حوزه تسهیل زیارت در ایام دهه پایانی ماه صفر اشاره و اظهار کرد: در باور و اعتقاد همه ما این است که ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت رضا (ع) پناهگاه ما هستند و از همین رو باید در جریان خدمت، پناه مردم باشیم و زیارتی آسان را برای آنان فراهم آوریم. گنابادی نژاد گفت: در همین راستا اقدامات مختلفی در دستور کار استانداری قرار گرفته است و با خدماتی همچون تسهیل حمل و نقل و رفع مشکلات زائران در این حوزه، اسکان ۸۰۰ هزار نفر و تسهیلاتی در حوزه بهداشت و درمان، میزبان زائران در این ایام هستیم.
تاکنون بیش از سه میلیون و ۵۰۰ زائر رضوی همزمان با دهه پایانی صفر به مشهد وارد شده اند.