مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از کاهش ۲۵ درصدی تماسهای قطعی آب و افت فشار در شبکه آبرسانی استان گلستان خبر داد.
ابوالفضل رحیمی گفت: در سه ماه اول امسال ۱۳ هزار تماس با مرکز ارتباط مردمی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان برقرار شد که از این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد تماسها ۵۰ درصد افزایش داشته است، اما تماسهای قطعی آب و یا افت فشار در شبکه آبرسانی کاهش داشته است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان افزود: تعداد تماسهای قطعی آب و افت فشار در سطح استان ۲۵ درصد کاهش داشته است و این شاخص در شهرستان گرگان نسبت به مشابه سال گذشته با کاهش ۵۰ درصدی روبرو بوده است.
رحیمی گفت: یا توجه به اقدامات صورت گرفته و ایجاد فرایندهای جدید و مهندسی معکوس در تجهیزات موجود و پایه گذاری روش اجرایی مدیریت داراییها (AM) تامیا آب شرب بهداشتی پایدار با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد تا همکاران این شرکت و همیاری مردم در طرح پویش هر خانواده گلستانی ۵۰ لیتر صرفه جویی آب در شبانه روز خدمات خوب و قابل قبولی به مردم شریف استان ارائه شود.