ویژه برنامههای انتخاباتی و ویژه برنامههای محرمی شبکههای سیما، خبرهای امروز «پشت صحنه» است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، ۵۶ و نیم دهم درصد از هموطنان بالای ۱۸ سال بیننده دو مناظره مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری بودند.
براساس نظرسنجی میدانی صداوسیما، ۸۵ ممیز ۸ دهم درصد مخاطبان، عملکرد رسانه ملی در برگزاری مناظرهها و دیگر برنامههای انتخاباتی رسانه ملی را خوب و نسبتا خوب ارزیابی کردند. «آن لحظه» و «مجلس واقعه» از جمله ویژه برنامههای محرمی رسانه ملی است. برنامه «سدره» هم از کربلای معلی مهمان نگاه مخاطبان است.