استاندار خوزستان با حضور در سامانه سامد به صورت تلفنی و دیدار چهره به چهره با تعدادی از شهروندان به درخواستها و مشکلات آنها رسیدگی کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب پس از پاسخگویی به شهروندان طی مصاحبهای رسانهای گفت: مشکلات مردم معمولا از طریق میز خدمت ادارات پیگیری میشود. برخی موارد بین دستگاهی است یا نیاز به تائید مدیران کشوری دارد که استانداری در این خصوص از مدیران مربوطه حل مشکلات مردمی را پیگیری میکند.
وی افزود: مواردی همچون الحاق اراضی که به کمیسیون ماده ۵ یا شورای برنامه ریزی مرتبط است، تسهیلات بانکی، مشکلات بیماران خاص، حوزه اشتغال و ... جزو مهمترین درخواستها و مشکلات مردمی است که مدیران ملزم هستند حداکثر تلاش خود را جهت رفع دغدغههای مردمی داشته باشند.
شهروندان جهت طرح مشکلات خود میتوانند در ساعت اداری از طریق تماس با ۱۱۱ یا مراجعه حضوری به مرکز سامد استانداری نسبت به ثبت و پیگیری مشکلات خود اقدام نمایند.