پیگیری درخواستهای مردمی ثبت شده مربوط به سفر دوم رییسجمهور شهید با جدیت ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، فرشاد طهماسبی از پیگیری جدی درخواستهای مردمی خبر داد و گفت: در دور دوم سفر رییسجمهور شهید به چهارمحال و بختیاری ۱۶۸ هزار نامه و پیام دریافت و ثبت شده است.
وی گفت: درجریان سفردوم رییسجمهور شهید کار ثبت، پالایش و ارجاع این نامهها انجام شده است.
مدیر کل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت پاسخگویی به درخواستهای ثبت شده، گفت: رویکرد و منش رئیسجمهور شهید ما تا لحظه شهادت شان، خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات مردم بود بر همین اساس پیگیری جدی تمامی درخواستهای دریافت شده در سفر ایشان به استان ادامه دارد.
فرشاد طهماسبی با اشاره به الزام پاسخگویی مراجع رسیدگی به درخواستهای ارسالی، افزود: مهمترین مرحله کاری همکاران سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پیگیری و دریافت پاسخ درخواستهای مردم است و مدیران موظفند، پاسخگویی به ارجاعات سامد به دستگاه اجرایی خود را در اولویت قرار دهند.
وی پاسخگویی مناسب و به موقع دستگاههای اجرایی و بانکها به درخواستهای مردمی را از شاخصهای مثبت ارزیابی عملکرد ایشان برشمرد و ادامه داد: درحال حاضر دستگاههای اجرایی و بانکها در بستر اینترنت به مرکز سامد متصل هستند و موارد ارجاعی هم از طریق رابطین سامد دستگاهها با جدیت پیگیری میشود.
به گفتهی مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری، تمامی درخواستهای مردمی به استثنای تعداد محدودی که بدون مشخصات یا شماره ارتباطی بودند، ثبت و کدرهگیری برای متقاضی ارسال و برحسب موضوع به مراجع رسیدگی نیز ارجاع شده بنابراین مردم استان برای رصد درخواست خود میتوانند با شماره ۱۱۱ تماس بگیرند و با اعلام کدرهگیری یا کد ملی خود از وضعیت درخواستشان مطلع شوند.
فرشاد طهماسبی افزود: متقاضیان وام قرض الحسنه نیز که پیامک شورای هماهنگی بانکها را دریافت کردند، منتظر پیامک دوم جهت تشکیل پرونده باشند.
مدیر کل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به تخصیص ۳۶۰ میلیارد تومان جهت پرداخت به متقاضیان وام قرض الحسنه افزود: این مبلغ به تعداد ۲۴ هزار نفر از مردم استان پرداخت خواهد شد.