نخستین پرونده مزاحمتلفنی اورژانس ۱۱۵ در تربتحیدریه تشکیل شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربتحیدریه گفت: برای نخستین بار پرونده یک مورد مزاحم تلفنی در اداره حقوقی این دانشگاه تشکیل و به محاکم قضایی ارجاع شد.
محمدجواد امیری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۵۰ پرونده مزاحمت تلفنی در سامانه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ثبت شده است.
وی گفت: هر چند این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال (هزار و ۲۰۹ مورد) کاهش یافته است، اما با این حال پاسخگویی به چنین تماسهایی برای همکاران ما بسیار وقتگیر و چالشآفرین است.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربتحیدریه افزود: خدمات اورژانسی برای نجات انسان و فرآیند امدادرسانی از لحظه تماس شروع شده و تا انتقال مددجو به مرکز درمانی یا درمان در محل ادامه پیدا میکند، بنابراین مزاحمتهای تلفنی مانعی در مقابل هدر دادن این ثانیههای حساس است.