معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از پاسخگویی سامانه ۱۴۱استان به بیش از ۳۶هزار تماس تلفنی مردمی در یک سال گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: در سال گذشته بیش از ۷۴هزار تماس با سامانه ۱۴۱استان برقرار شد که بیش از ۵۰درصد این تماس ها در موضوعات تحت اختیار این اداره کل بوده و پاسخ داده شد.
منصور نصرتی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۵۹۱مورد تماسِ گزارش تخلف در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای آذربایجان غربی ثبت شد، تصریح کرد: از این تعداد بیشترین میزان تماس به ترتیب مربوط به تخلفات ناوگان باری با ۱۷۸۳مورد، مشکلات راه ها ۱۴۰۳مورد، ناوگان مسافری ۲۷۰مورد، ترانزیت باری ۵۱مورد، ایمنی و حریم جاده ها۴۹مورد، عوارضی ها و امداد خودرو و مراکز رفاهی ۲۶مورد، پایانه های مرزی۶ مورد و پایانه مسافری نیز ۳مورد بود که همگی در کمیسیون های مربوطه رسیدگی شده است.
این مقام مسئول ادامه داد: کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با سامانه ۱۴۱ از وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و محدودیتهای اعمال شده مطلع شوند و همچنین شکایات خود در حوزه مختلف ثبت کنند.