استاندار لرستان با حضور در مرکز سامد (سامانه ارتباطات مردم و دولت) به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات شهروندان بود.
فرهاد زیویار در حاشیه برنامه سامد با بیان اینکه بیشتر درخواستها در حوزه خود اشتغالی است، گفت: خوشبختانه امروز مردم فارغ از درخواست اشتغال در دستگاههای دولتی، با توجه به خلاقیتها و تواناییهای خود در حوزه اشتغالزایی تقاضاهایی برای رفع موانع و مشکلات داشتند تا بتوانند در این مسیر سرمایهگذاری کنند.
وی افزود: مطالبات و مشکلات برخی از تماس گیرندگان در حوزه زیرساختها از جمله راههای شهری و روستایی، مبلمان شهری و ساخت و سازهای غیر مجاز، آنتندهی صدا و سیما، مسکن ملی و برخی از واحدهای صنعتی بود که پس از گفتگو دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات از طریق دستگاههای مربوطه صادر شد.
سامانه سامد با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاههای اجرایی راه اندازی شده است.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، راهبردی برای خدمترسانی بهتر به شهروندان و پل بیواسطه ارتباط مردم با مدیران بوده و با حذف بسیاری از فرآیندهای طولانی و زمانبر اداری علاوه بر حل مشکلات مردم، میزان رضایتمندی بالایی نیز در جامعه داشته است.