کتاب «فرهنگ سیاسی و رفتار انتخاباتی» به تبیین رفتار انتخاباتی میپردازد، به قلم یوسف خان محمدی نوشته شده و انتشارات خرسند منتشر کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ کتاب «فرهنگ سیاسی و رفتار انتخاباتی» به بررسی و تحلیل تأثیر فرهنگ سیاسی مردم ایران بر رفتار انتخاباتی آنان است.
مطالب کتاب در پنج بخش با عناوین «کلیات و چارچوب نظری»، «نگاهی تاریخی بر انتخابات ریاستجمهوری، رقابتهای انتخاباتی و رفتار انتخاباتی در جمهوری اسلامی»، «فرهنگ سیاسی و رفتار انتخاباتی در انتخابات دهم ریاستجمهوری اسلامی ایران ۲۲ خرداد ۱۳۸۸»، «تبیین رفتار سیاسی ایرانیان در انتخابات ریاست جمهوری دهم از منظر ایستار احساسی، ارزش و عقلانی» و «نتیجهگیری و پیشنهاد» تدوین شده است.