تهیهکننده پویانمایی سینمایی بچه زرنگ با بیان اینکه تاکنون ۳ بازی به مرحله تولید انبوه رسیده است، گفت: تلاش کردیم بخشی از بازیهای رومیزی بچه زرنگ را به عید نوروز برسانیم تا بچهها در اوقات فراغت خود در ایام نوروز بتوانند از این بازیها استفاده کنند.
وی افزود: تجارب بسیار زیاد و قابل توجهِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه تولید محصولات برای گروه سنی کودک و نوجوان، این فرصت را برای پویانمایی سینمایی بچه زرنگ ایجاد کرد که بتواند پیوستهای فرهنگی لازم را برای بچه زرنگ تولید کند.
جعفری با بیان اینکه پویانمایی بهترین بستر برای اثرگذاری بر گروه کودک و نوجوان است، گفت: کودکان و نوجوانان از طریق قوه تخیل خود با قهرمانان پویانماییها ارتباط برقرار میکنند و سپس تلاش میکنند که آن قهرمانها را به عالم واقع بیاورند؛ به همین خاطر است که وقتی تصویر قهرمان مد نظر خود را بر روی کیف یا دفتر یا هر محصول دیگری میبینند، بلافاصله توجهشان جلب میشود و آن را انتخاب میکنند.
وی با بیان اینکه تاکنون ۵ بازی رومیزی برای بچه زرنگ طراحی شده که از این تعداد ۳ بازی به مرحله تولید انبوه رسیده است، عنوان کرد: ما با کمک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکتهای حرفهای کشور در حوزه اسباببازی تلاش کردیم بخشی از بازیهای رومیزی بچه زرنگ را به عید نوروز برسانیم تا بچهها در اوقات فراغت خود در ایام نوروز بتوانند از این بازیها استفاده کنند.
تهیه کننده پویانمایی سینمایی بچهزرنگ در پایان با اشاره به آغاز توزیع گسترده بازیهای رومیزی این پویانمایی در بازار، گفت: امیدواریم همانطور که مردم از بچه زرنگ در سینماها استقبال کردند، شاهد تکرار این استقبال در خرید بازیهای رومیزی بچه زرنگ باشیم.