برخی کشور ها مثل فرانسه، ایتالیا و آمریکا برای جلوگیری از تخلف اینفلوئنسرها و سلبریتی ها یا همان چهره های مشهور در فعالیت های تبلیغاتی، قوانینی وضع کرده اند تا از متضرر شدن مردم و مصرف کنندگان کالا جلوگیری کنند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، برخی کشور ها مثل فرانسه، ایتالیا و آمریکا برای جلوگیری از تخلف اینفلوئنسرها و سلبریتی ها یا همان چهره های مشهور در فعالیت های تبلیغاتی قوانینی وضع کرده اند تا از متضرر شدن مردم و مصرف کنندگان کالا جلوگیری کنند.
در ایران هم دستورالعملی برای ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی تدوین شده است. افراد تاثیرگذار برای تبلیغات در فضای مجازی باید بر اساس این دستورالعمل فعالیت تبلیغاتی را انجام دهند.
در ادامه گزارشی را مشاهده می کنید که به بهانه ماجرای کوروش کمپانی، قوانین تبلیغاتی چهره های مشهور را در داخل و خارج از کشور روایت می کند.