مدیر کل بنادر کیش گفت: با هدف تسهیل و تسریع فرایندها، خدمات بندری به صورت برخط به گردشگران نوروزی ارائه میشود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، داریوش حامدخواه، گفت: فروش بلیت در سامانه ticket.kishports.com با هدف برنامه ریزی بهتر مسافران و کاهش حجم ورود و خروج از جزیره کیش در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.
وی گفت: شماره تلفن چهار رقمی ۴۴۸۸ با پیش شماره ۰۷۶ سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته برای مسافران نوروزی برقرار است.
حامد خواه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مسافران نوروزی و تهیه بلیت پیش از اقدام به سفر افزود: براساس برنامه ریزی مسیرهای اطلاع رسانی در نوروز بیشتر و فعالتر هستند و گردشگرانی که با سامانه برخط و شمارههای اعلام شده تماس بگیرند میتوانند در فضایی آرام و منظم برای ورود و خروج از کیش اقدام کنند.
مدیرکل بنادر کیش، افزود: افزایش شناورهای مسافری در مسیر چارک به کیش و بالعکس، راه اندازی کشتی جدید با ظرفیت ۳۷۰ صندلی از دیگر اقدامات برای تسهیل سفر به کیش در نوروز ۱۴۰۳ است.
حامد خواه به روز رسانی و راه اندازی دوربینهای پلاک خوان را یکی از ظرفیتهای حوزه ترافیک خودروها برشمرد و گفت: تمام فرایندهای احراز هویت با سرعت و دقت قابل توجهی توسط دوربینهای پلاک خوان انجام میشود.
وی گفت: مسافرانی که با خودرو به کیش سفر کرده اند در کمترین زمان ممکن با تحویل برگ کاپوتاژ ، بلیت خود را دریافت میکنند.
حامدخواه با اشاره به خدمات دهی ۲۴ ساعته بندرگاه تجاری کیش، افزود: از ۲۰ تا ۲۲ بهمن با وجود شرایط نامساعد جوی بندرگاه کیش به بیش از ۳ هزار خودروی سواری مسافری خدمات ارائه کرد.