شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر در پرداخت حق رانندگان در یکی از شرکتهای تاکسی اینترنتی گلایه کرد.
به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، انتظار استخدام در یک شرکت تاکسی اینترنتی و دریافت حقوق و مزایا میتواند انتظار نابهجایی باشد، اما دریافت به موقع سهم رانندگان از سفرهای انجام شده برای افرادی که چندین سال در این پلتفرمها کار میکند از حقوق اولیه این کارکنان است که باید رعایت شود. شهروند خبرنگار ما نسبت به پول های رسوب شده رانندگان معترض است.
متن پیام شهروند خبرنگار ما:
باسلام. من راننده اسنپ هستم وچندسالی هست که دراسنپ کارمیکنم البته به ناچار. اسنپ فقط حرف میزنه اما درعمل هیچ کمکی به مردم نمیکنه نه راننده نه مسافر. من یکم دی ماه سفری انجام داده ام ومسافر را به مقصد رسونده ام اما تا به امروز هزینه سفر را اسنپ واریزنکرده البته سه مورددیگر این چنینی دارم لطفا کمک کنیدتا ما به حقمون برسیم. اخه اسنپ اصلا جواب نمیده و تماس ما را به گویا وصل میکنه درضمن من جز رانندگان امتیاز بالا هستم . ممنون
منبع: ابراهیم تبرک