با آغاز به کار دفتر ارتباط مردمی سفر رئیس جمهور، از امروز درخواستهای مردمی به صورت برخط ثبت و پیگیری میشود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما خلیج فارس؛ استاندار هرمزگان در مراسم آغاز به کار این دفتر در بندرعباس گفت: ستاد پاسخگویی سامد از ساعت ۷ و سی تا ۲۱ و سی دقیقه امروز چهارشنبه ۱۱ تا جمعه ۱۳ بهمن، در مدت ۱۴ ساعت با شماره تماس ۱۱۱ آماده ثبت و پاسخگویی به درخواستهای مردم است.
مهدی دوستی افزود: ۲۰۰ تن در این دفتر درخواستهای مردم را به صورت برخط ثبت، و ۴۰۰ تن نیز آنها را پیگیری میکنند.
وی گفت: وزرا، معاونان وزیر، نمایندگان ۳۰ وزارتخانه و معاونان رئیس جمهور هم در روزهای دوازدهم و ۱۳ بهمن پاسخگوی مراجعات مستقیم مردم خواهند بود.
وی افزود: در دور نخست سفر رئیس جمهور به استان در دی ماه ۱۴۰۰ بیش از ۱۱ هزار ملاقات، ۱۵ هزار پاسخگویی به تماس تلفنی و ۲۳ هزار نامه در مرکز ارتباطات مردم و دولت ثبت شد.
مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان هم گفت: پس از ثبت درخواستها، کد رهگیری برای پیگیری دوباره به تلفن همراه درخواست کننده ارسال میشود.
بیشتربخوانید: نشست خبری استاندار پیش از حضور رئیس جمهور/ گزارش طرح های سفر اول
محمد اعتمادی افزود: پس از ارجاع این درخواستها، دستگاههای اجرایی ۱۴ روز مهلت دارند به درخواستها پاسخ دهند.
وی گفت: علاوه بر پاسخگویی برخط، نامههای مردمی هم با راه اندازی مراکزی در شهرهای هرمزگان با همکاری گروههای جهادی جمع آوری و به دفتر ارتباط مردمی سفر رئیس جمهور منتقل میشود.