برای نخستین بار در کشور
امکان ثبت الکترونیکی شکایات در ادارات ثبت اسناد خراسان رضوی
برای نخستین بار در کشور، ثبت الکترونیکی شکایات از عملکرد واحدهای ثبتی، دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در ادارات ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی آغاز شد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: خراسان رضوی، نخستین استانی است که برای اخذ شکایات الکترونیکی اقدام کرده و ساز و کار و راهنمایی لازم را در اختیار شاکیان قرار داده است.
سیدمرتضی مولوی پور، هدف از ثبت شکایات الکترونیکی را ارتقای خدمات دولت الکترونیک، هوشمندسازی فرآیندهای ثبتی، تسریع و سرعت بخشی به امور و ارایه خدمات غیرحضوری به مراجعان ذکر کرد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی با اشاره به سامانه «ثبت من» که برای تسهیل ارایه خدمات غیرحضوری به مراجعان راه اندازی شده بود، افزود: این سامانه اکنون تکمیل شده است و از این پس مراجعان میتوانند شکایات خود را از نحوه عملکرد ادارات ثبت اسناد و املاک و دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق، به صورت الکترونیک ثبت و از طریق همین سامانه پاسخ لازم را دریافت کنند.
شاکیان برای استفاده از این سامانه لازم است به سامانه ثبت من به نشانی my.ssaa.ir مراجعه کنند و پس از ثبت نام و دریافت کد کاربری و ورود، گزینه ثبت شکایت را انتخاب و شکایت خود را درج و پیگیری کنند.