تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران مهمترین درخواست شهروندان تهرانی از مدیران معاونت حمل و نقل شهرداری در سامانه سامد بود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، مدیران عامل دو سازمان اتوبوسرانی شرکت واحد و سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران شنبه ۱۶ دی از ساعت ۹ تا ۱۱ در سامانه سامد اداره کل بازرسی استانداری تهران حضور یافتند و به مدت دو ساعت پاسخگوی درخواست شهروندانتهرانی بودند.
مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی استانداری تهران، تعداد تماس شهروندان تهرانی را با مدیران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ۳۴ تماس اعلام کرد.
اسدلله تقی زاده گفت: تاخیر در زمان حرکت اتوبوس ها، کمبود تاکسی در خطوط شهر تهران و اختصاص اتوبوس و تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران از مهمترین درخواست شهروندان تهرانی در تماس با مدیران معاونت حمل و نقل شهرداری تهران بود.
سامانه سامد که با نام سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت نیز معروف است، سامانه ای است که امکان ثبت شکایت و درخواست از دستگاه ها را برای افراد فراهم کرده است.
این سامانه برای همه مردم ایران در هر نقطه ای از کشور در دسترس بوده و تمامی مردم می توانند شکایت، انتقاد و پیشنهاد خود را برای سامانه سامد ارسال کنند تا دولت، دستگاه و سازمان هایی اجرایی بتوانند با تعاملات میان مردم، به بهترین شکل برای ارائه خدمات به مردم اقدام کنند.