مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان گفت: ۲۲۰ کاربر در دوشیفت کاری، تا پایان سفر رئیس جمهور به استان زنجان، پاسخگوی مردم خواهند بود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان گفت:مکاتبات مردمی همزمان با سفر رئیس جمهور به شهر زنجان و در مسیر استقبال از کاروان دولت دریافت میشود.
اسماعیلی افزود: در آستانه سفر رئیس جمهور به این استان، مرکز پاسخگویی سامد فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی اضافه کرد: این سامانه امروز از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ دقیقه پاسخگوی تماس گیرندگان است.
اسماعیلی با بیان اینکه ۲۲۰ کاربر در این سامانه، مشغول پاسخگویی و ثبت درخواستهای هم استانیها هستند، اظهار داشت: پس از ثبت، کد رهگیری به شماره همراه افراد ارسال میشود تا در جریان پیگیریهای بعدی قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه جمع آوری نامههای مردمی به صورت دستی نیز انجام میشود، اظهار داشت: تیمهای جمع آوری نامهها با خودروهای مشخص در مقابل استانداری مستقر شده اند.
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان ادامه داد: مکاتبات مردمی در فرمانداریهای شهرستانها نیز دریافت میشود.
وی اضافه کرد: با جمع آوری نامهها ۱۵۰ نفر به طور همزمان در مرکز سامد مشغول تفکیک و پردازش نامهها هستند.
این مسوول با تاکید بر اینکه فاکتور اصلی برای ثبت نامهها در سامانه سامد، ثبت کد ملی افراد است، ادامه داد: از هم استانیها در خواست میشود در مکاتبات خود حتما کد ملی و شماره تماس مختص به خود را قید کنند تا کد رهگیری برای آنها صادر شود.
وی با بیان اینکه مکاتبات مرحله به مرحله پیگیری و از آخرین وضعیت آنها یک پیامک ارسال میشود، اظهار داشت: با توجه به حجم مکاتبه و تماسها تلاش میشود در نزدیکترین زمان موارد مطرح شده پیگیری شود.
این مسوول با بیان اینکه تا به امروز حجم قابل توجهی از مکاتبات ثبت شده است، اظهار داشت: این در حالی است که سامانه سامد به شماره ۱۱۱ در طول سال به صورت برخط فعال بوده و جوابگوی مردم است.