در ۹ ماهه امسال بیش از ۷۰۰ هزار تماس تلفنی مردم با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در استان برقرار شده است.
سرهنگ عیسی آبادی افزود: از این تعداد تماس ۳۶۶ هزار و ۷۲۲ مورد آن منجر به عملیات پلیسی در سطح استان شده است و ۲۹۱ هزار و ۹۳۴ مورد از آنها نیز اخذ مشاوره و راهنمایی بوده که توسط کارشناسان مربوطه ترتیب اثر داده شده است.
او گفت: از این تعداد بیش از ۱۲۸ هزار مورد تماس تلفنی مربوط به سایر موارد و خدمات بوده که توسط کارکنان سخت کوش انتظامی مشکل مخاطبان برطرف شده است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اهمیت عملکرد مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در رسیدگی به امور انتظامی، اجتماعی و ترافیکی شهروندان، افزود: سامانه پلیسی ۱۱۰، به عنوان پل ارتباطی مردم با پلیس هر لحظه از شبانه روز آماده ارائه خدمات در ابعاد مختلف به شهروندان است.