جدیدترین قسمت از فصل سوم مجموعه مستند «ضد»، امروز به شکلگیری علم بازاریابی همزمان با رشد تولید در ابتدای قرن بیستم، میپردازد.
این قسمت با عنوان «شکارچیان بازار» تلاش کرده است به ماجرای شکلگیری علم بازاریابی همزمان با رشد تولید در ابتدای قرن بیستم و در ادامه بحرانهای عجیبی که علم بازاریابی در ایجاد آن نقش داشته است، بپردازد.
فصل جدید مجموعه مستند «ضد» که در ۲۰ قسمت ۴۰ دقیقهای تولید شده است، دوشنبه شبها ساعت ۲۳:۲۰ از شبکه دو سیما و پنجشنبهشبها ساعت ۲۲ از شبکه مستند سیما پخش میشود.