نخستین رویداد ایده پردازان ارتباطی برای ارائه و بررسی ایدههای مرتبط با فعالیتهای شرکت ملی پست، امروز در موزه ارتباطات برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این رویداد با هدف ارائه سوژه و ایده پیرامون تبیین فعالیتها و اقدامات شرکت ملی پست برگزار شد.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دراین رویداد با اشاره به تکالیف، وظایف و ماموریتهای هر یک از سازمانها و شرکتهای وزارت ارتباطات گفت: کارکنان روابط عمومی سازمانها و شرکتهای تابع وزارت ارتباطات ضرورت دارد در مورد فعالیتها و طرحهای بخشهای مختلف این وزارتخانه، اطلاعات به روزی داشته باشند تا بتوانند به عنوان عضو موثری در حوزه روابط عمومی کنشگری کنند انجام دهند.
احمد احسان خرامید با اشاره به نقش هم اندیشی در ارتقای فعالیتهای یک مجموعه، افزود: نقد و گفتگو درباره ایدهها و سوژهها کمک میکند تا شاهد خلق خدمت یا ارایه رویکرد جدیدی در ارایه خدمات باشیم که میتواند ضمن کسب رضایت بیشتر مردم، کارآمدی آن سازمان یا شرکت را افزایش دهد.
وی با بیان اینکه کل فرایند سوژه یابی و ایده پردازی برای ایجاد روایت و تبیین دستاوردهای مجموعه وزارت ارتباطات در میان آحاد مردم به شمار میرود، خاطرنشان کرد: اعضای روابط عمومی باید نسبت به مردمی سازی خدمات و ارایه روایتهای پیشرفت در قالبهایی هنرمندانه اهتمام داشته باشند.
در ادامه این رویداد مجموعه ایدهها و سوژههای ارایه شده از سوی حاضران در جلسه، جمع آوری و در مورد هر کدام از آنها نظرات و دیدگاههای متفاوت ارایه شد.
در پایان صاحبان سوژهها و ایدههایی که بیشترین نظرات را به خود جلب کردند توضیحاتی را ارایه کردند و به سوالات مطرح شده، پاسخ دادند تا برای اجرای آنها در شرکت ملی پست برنامه ریزی انجام شود.
بر اساس این گزارش، همزمان با برگزاری رویداد ایده پردازان ارتباطی پست، از مدت بیش از یک سال گذشته با اهتمام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات رویداد سه شنبههای آموزشی با هدف ارتقای دانش کارکنان روابط عمومیهای شرکتها و سازمانهای تابعه با موضوعات مختلف به صورت منظم در حال برگزاری است و بر اساس موضوعات روز و ضرورتهای آموزشی حوزه روابط عمومی، آموزشهای تخصصی در قالب کارگاههای عملی در حال ارایه است.