اصفهان آغازگر ایجاد مدارس کارآفرین در کشوراست.
محمد علی نادی افزود: این کنفرانس با محور نقش سند بنیادین تحول آموزش و پرورش و ابعاد حرکت مدارس به کارآفرینی، فلسفه مدارس کارآفرین، راهکارهای توسعه کیفی و کمی مدارس کارآفرین و جا یگاه مدارس کارآفرین در برنامه هفتم توسعه برگزارشد.
وی ادمه داد:رصد و نظارت بالینی با رویکرد توانافزا روزانه برای دانشآموزان مدارس کارآفرینی انجام میشود؛ و ما مدارس را برای کسب سود و درآمد تاسیس نکردیم، بلکه درصدد هستیم ا ندیشه کارآفرینی را ترویج دهیم.
دبیر علمی سومین کنفرانس مدارس کار آفرین اضافه کرد: هم اکنون در استان اصفهان مجموعه پسرانه آموزشی کارآفرین (اندیشه) از دوره پیش دبستانی میزبان دانش آموزان است و امسال هم در دوره ابتدایی ۲۰۰ نفر و در دوره هفتم متوسطه برای اولین بار ۴۰ دانش آموز در حال تحصیل هستند.
نادی باتاکید بر اینکه اصفهان آغازگر ایجاد مدارس کارآفرین در کشور است بیان کرد:ایجاد پیوند مؤثر صنعت با مدارس کار آفرین میتواند عامل رشد و تخصصی شدن آموزش باشد.
وی افزود: تلاش برای استفاده از فناوریهای آموزشی، ارتقای جایگاه و تحقق اهداف آموزشی و پاسخ به علایق دانش آموزان از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس است.